2 сарын өмнө
YouTubeийн нууц хичээл: Контент бүтээх ертөнцөд нэвтрэх нь
Олон хүн YouTube суваг хөгжүүлж, YouTuber болохыг хичээдэг. Гэвч YouTuber болох нь өнөөдөр дэлхий дээрх хамгийн эрэлттэй ажлын нэг болсон тул өрсөлдөөн ихтэй. Иймээс танд системгүй үед ихэнх хүмүүс хэсэгхэн хугацааны дараа бууж өгдөг. Бид танд зориулж хэрхэн систем угсарахыг зааж өгөх болно. Эдгээр нь дэндүү хэцүү мэт санагдаж болох ч та YouTube-ийг ашиглан бүхэл бүтэн бизнесийг бий болгож чадна гэдгийг мартаж болохгүй. Бүх хичээлээ үзэж дууссаны дараагаар таныг суралцагчдын группт нэгдэхийг хүсэж байна. Үүний давуу тал гэвэл тогтсон өдөр хүссэн асуултаа асуух, ямар асуудал гарсанаа ярилцах. Цаашлаад таны youtuber замнал өргөжсөн тохиолдолд биднээс бүр ажлын санал ч авах. Бичлэгээ дээш шийдүүлэх ч дэмжлэг авч болно.
YouTube-ийн алгоритм дээр ажиллаж буй хөгжүүлэгчид үргэлж нэг зүйлийг зөвлөдөг: алгоритмд зориулж биш, үзэгчдэд зориулан контент бүтээ. Учир нь алгоритм эцсийн эцэст үзэгчдийн хүсэлтийг хангахаар сургагдсан байдаг
Амжилтад хүрэхийн тулд алгоритмд бус үзэгчдэд зориулж контент бүтээх, аажуухан системтэй суралцаж тэмдэглэл хөтлөх, хамтын группт элсэн туршлага солилцох зэрэг алхмыг тууштай хэрэгжүүлэхийг үзнэ
Энэ хичээлээс та урьд өмнө огт сонсоогүй нарийн нандин зүйлсийг мэдэж авах болно.
Таны зорилго бол аль болох урт хугацаанд хамгийн их анхаарлыг татах явдал юм.
Ер нь дийлэнх хүмүүс бусдын контентын жорыг хуулбарладаг.
Зах зээл юу сонирхож байгааг танд.
Бид эхлээд зарчимуудаа ойлгож байж дараагийн деталь юмнуудаа ярилцанаа тэр болтол гол зарчимаа хэдүүлээ ойлгож авья.
YouTube-ийн сайхан тал нь бусад хүмүүсийн хийсэн видеог хийх нь танд ашигтай байдаг,
Анхаарал татсан бичлэгний бөөгнөрөл гэж байна
Ийнхүү Гарднерын эгч дүүс YouTube суваг дээрээ том үсрэлт хийжээ.
Таны суваг ямар үнэ цэнтэй вэ?: Хүмүүс таны сувагт дурлахад гоо зүй маш чухал үүрэгтэй.
Хүмүүс таны сувагт дурлахад гоо зүй маш чухал үүрэгтэй
Камер луу харж, таатай инээмсэглэлээр ярьж байгаарай
Ихэнх тохиолдолд Монголын дугаарт SMS ирдэггүй буюу энэ дугаарын бүртгэл хэтэрч гэсэн үг гардаг.
Одоо бид таны зорилтот үзэгчийн дүр-ийн тухай ярих хэрэгтэй
Хамгийн шилдэг санаанууд ихэвчлэн эхэндээ бодогддоггүй. Бүтээлч санаа гаргахын эхний алхам бол brainstorm хийх юм.
Сайн санаануудыг олохын тулд олон бүтэхгүй санаануудыг жагсааж тэндээс хаяж шилж байж гарч ирдэг
Санаагаа олсон бол одоо скриптээ бичиж эхлэх цаг.
YouTube-ээр хэрэн хэсэж буй үзэгчдийг өөрийн сувагтаа үнэнч үзэгч, Subscriber болгон хувиргахын тулд сайн интротой байх нь чухал.
Таны бүтээх контент нь үзэгчдэд бодит амьдралд хэрэгжүүлж болохуйц шийдэл, санаа өгдөг байвал тун зүгээр
Контент бүтээх, нийтлэх ажлаа зохион байгуулахын тулд төлөвлөгөөгөө календарьт оруулах хэрэгтэй
Контент бүтээхэд өрсөлдөгчөөс санаа, урам зориг авах нь чухал
Хэзээ ч уулзаж байгаагүй танихгүй хүн энэ видеог үзэхийг хүсэх болов уу?
Тоног төхөөрөмжид их хэмжээний мөнгө зарцуулах нь таны видеоны чанарыг 10 дахин нэмэгдүүлнэ гэсэн баталгаа байхгүй.
Тоног төхөөрөмжид их хэмжээний мөнгө зарцуулах нь таны видеоны чанарыг 10 дахин нэмэгдүүлнэ гэсэн баталгаа байхгүй.
Та ямар төрлийн видео бичлэг хийхээс шалтгаалж, ямар төрлийн микрофон худалдаж авах чинь шийдэгдэнэ
A-roll ба B-roll гэж юу вэ?
Үзэгчдийг уйдаахаас сэргийлж, 10 секунд тутамд дэлгэцэн дээр шинэ зүйл гарч ирэх ёстой.
Бичлэг хийх явцад алдаа гаргах нь хэвийн зүйл гэдгийг хүлээн зөвшөөр
YouTube дээр амжилттай хөгжих гол зүйл бол хүмүүсийн үзэхийг хүссэн видео хийх явдал юм
Сайн thumbnail хийхийн тулд Photoshop заавал байх шаардлагагүй
Та YouTube-ийн гарчгийн хамгийн чухал хэсэг нь юу вэ гэж бодож байна?
Хайлтын стратеги гэдэг нь үзэгчид юу хайж байгааг ойлгож, тэдний асуултад хамгийн үр дүнтэй хариултыг өгөх явдал юм
Дахин ашиглах боломжийг нэмэгдүүлэх
YouTube-ийн алгоритм нь сүүлийн үеийн niche болон үзэгчдийн сонирхол гэсэн хоёр үндсэн хүчин зүйл дээр тулгуурлан ажилладаг.
50 subscriber тай болоход санаа зовох хэрэггүй.
YouTube аналитикийн дөрвөн гол хэмжүүр байдаг.
Мөнх ногоон видео нь үзэгчдийн сонирхлыг цаг хугацааны явцад тогтмол татсаар л байдаг бичлэгүүдийг хэлж байгаа юм.
Танд хэрэгтэй нэг чухал зүйл бол үйлдэл хийх уриалга буюу CTA юм
Faceless YouTube суваг гэдэг нь бүтээгч нь өөрийн царайг харуулахгүйгээр контент бүтээж, хөгжүүлдэг сувгийг хэлнэ.
Faceless YouTube суваг гэдэг нь бүтээгч нь өөрийн царайг харуулахгүйгээр контент бүтээж, хөгжүүлдэг сувгийг хэлнэ.
Faceless YouTube сувгийн скрипт боловсруулахад өрсөлдөгчдийнхөө скриптийн бүтцийг судалж, задалж үзэх нь маш чухал юм.
Дараах зөвлөмжүүдийг дагаж мөрдвөл илүү үр дүнтэй байх болно
Ихэнх Faceless сувгууд chatGPT ийн оролцоогүйгээр бараг бүтээгүй байдаг.
Faceless суваг дээрээ дүр Бүтээх нь
YouTube бол зөв стратеги, төлөвлөгөөтэй ажиллахад асар их орлогын боломж олгодог платформ юм.
Ихэнх шинэ контент бүтээгчид зөвхөн зар сурталчилгааны орлогоос хамааралтай байх нь элбэг боловч YouTube дээр ашиг олох олон арга зам бий
Орлогоо илүү сайн ойлгохын тулд гурван гол хэсэгт хувааж болно: нийт орлого, RPM (Revenue Per Mille), болон CPM (Cost Per Mille).
YouTube суваг амжилттай ажиллуулах нь зөвхөн чанартай контент бүтээхээс гадна үр дүнтэй баг бүрдүүлэхтэй шууд холбоотой.
Багийн хамтын ажиллагаа нь контентын чанарыг нэмэгдүүлж, ажлын ачааллыг хуваах, бүтээлч санааг хөгжүүлэх, илүү өргөн хүрээний контент үйлдвэрлэхэд тусалдаг.
Орчин үеийн контент үйлдвэрлэлд ажлын урсгалыг автоматжуулснаар цаг хугацаа, нөөц бололцоог үр ашигтай ашиглах боломжтой болдог
Жишээлбэл, та зохиолчдоо тодорхой чиглэл, хүлээлтээ ойлгомжтой дамжуулах хэрэгтэй.
YouTube дээр суваг амжилттай хөгжүүлэхийн тулд аналитик мэдээлэлд суурилсан стратеги боловсруулах нь зайлшгүй шаардлагатай.
товшилтын хурд (CTR) болон үзэх цаг (Watch Time)
CTR (Clickthrough Rate) буюу товшилтын хувийг ойлгох нь энийг бүр тусад нь хичээл болгож оруулахгүй бол хүмүүс их төөрөлддөг.
Үзэгчдийн үзэх хугацаа (Watch Time) болон хадгалалтын түвшинг (Retention Rate) нэмэгдүүлэхийн тулд эхнээс нь анхаарал татахуйц дэгээг ашиглах нь чухал.
Хэрэв та үргэлж тасралтгүй сайжруулалт хийх, үзэгчдийн хандлагыг ойлгож, контентыг түгээх үр дүнтэй системтэй болохыг хүсэж байгаа бол дараах зөвлөмжүүдийг дагаж мөрдөөрэй
Зохиогчийн эрхтэй материалтай ажиллахдаа хууль, хэрэглээний хэм хэмжээг сайн ойлгох нь чухал.
YouTube-ийн платформ дээр контент байршуулахдаа хэрэглэгчид Fair Use гэж хэлдэг буюу Монголоор" "шударга хэрэглээ" гэсэн ойлголттой тулгардаг.
Зохиогчийн эрхийн маргаан үүсэх үед үүнийг зөв шийдвэрлэх нь сувгийн эрсдэл, урт хугацааны тогтвортой байдлыг хангахад чухал үүрэгтэй.
YouTube дээр гуравдагч талын материалыг ашиглахдаа өмнө дурьдсан зохиогчийн эрхийн маргаан, заргаас зайлсхийхийн тулд шударга хэрэглээний (Fair Use) зааварчилгааг дагаж мөрдөх нь маш чухал.
Амжилтанд хүрэх зам бол урт, тэвчээр шаарддаг аялал юм.
Хичээлээ үзээд дууссан бол бидэнтэй нэгдэж нэгэн коммунити дотор орж ирээд хамтаа тулгарч байгаа сорилтуудыг давцгаая